کتاب پاریس پونزدهم نوشته امیر ابراهیم جلالیان

850,000 

کتاب پاریس پونزدهم نوشته امیر ابراهیم جلالیان در 403 صفحه می باشد. داستان این رمان عاشقانه درباره دو کارکتر به نام های امیر و پونه می باشد که زمان توصیف داستان به صورت فلش بک است.

نام کتابپاریس پونزدهم
نویسندهامیر ابراهیم جلالیان
نشردیارنامگ
تعداد صفحات403
قطعرقعی
رمان ایرانیرمان پاریس پونزدهمرمان عاشقانهرمان عاشقانه ایرانیرمان فارسی

تمامی سفارش‌های داخل ایران از طریق پست و پییک در داخل تهران صورت می پذیرد:

  • پست پیشتاز
  • پیک داخل شهر تهران

هزینه پست به عهده مشتری می باشد.

انتخاب نوع ارسال هنگام پرداخت قابل انتخاب می باشد.

برای خرید بالای 800 هزار تومان هزینه ارسال رایگان می باشد.

کتاب پاریس پونزدهم رمان عاشقانه ایرانی نوشته امیر ابراهیم جلالیان چاپ شده در 403 صفحه، چاپ انتشارات دیارنامگ می باشد. پاریس پونزدهم کتابی عاشقانه و تاریخی در عصر معاصر است که اتفاقات آن ما بین دهه سی تا شصت خورشیدی به صورت رفت و برگشت رخ می دهد. به گفته نویسنده، این کتاب حاصل تلاش پانزده ماهه او می باشد. وی می گوید داستانی را که سال ها در ذهن داشتم را به واسطه قرنطینه اجباری شروع به نوشتن کردم.

پاریس پانزدهم قصه ای در ژانر تاریخی و عاشقانه معاصر می باشد که طنز و جملات شیرین نیز چاشنی کار این داستان زیبا شده است. حس نوستالژی موجود در داستان این کتاب فضایی زیبا را برای خواننده ایجاد می کند که حال و هوای آن زمان را به خوبی حس نماید. تهیه این کتاب ارزنده برای دوستداران کتاب از طریق فروشگاه اینترنتی دیار نامگ و به صورت حضوری امکان پذیر می باشد. در ادامه با توضیحات تکمیلی این کتاب با ما همراه باشید.

درباره کتاب پاریس پونزدهم

امیر ابراهیم جلالیان-انتشارات دیارنامگ- کتاب پاریس پونزدهم
امیر ابراهیم جلالیان-انتشارات دیارنامگ- کتاب پاریس پونزدهم

طبق گفته نویسنده تعدادی از کاراکترهای کتاب پاریس پونزدهم به عنوان یک رمان عاشقانه برگرفته از زندگی واقعی او می باشند و بقیه کاراکترها ساخته و پرداخته ی خلاقیت ذهن او بوده است. این کتاب طبق فهرست آن دارای 39 قسمت پشت هم می باشد که روایت گر داستان هایی شیرین و تلخ که با فضاسازی زیبا و ظریف همراه می شود. پاریس پونزدهم داستان عاشقانه ای قبل از انقلاب است که مربوط به کاراکترهایی به نام امیر و پروانه می شود.

پاریس پانزدهم در میان رمان های ایرانی یک عاشقانه موفق می باشد که نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب نموده است. در میان نظرات، منتقدان از این کتاب به عنوان کتابی با طعم سیاسی یاد کرده اند که در واقع سیاسی نمی باشد. اتفاق نظر منتقدین شخصیت پردازی های بسیار زیبای داستان می باشد که امیر ابراهیم جلالیان به خوبی از پس آن بر آمده است. کتاب پاریس پانزدهم در ادبیات ایران یک رمان بسیار خواندنی می باشد.

رمان پاریس پونزدهم در ادبیات ایران

ادبیات ایران یکی از انواع ادبیات غنی در جهان می باشد. ادبیات ایران آنقدر سرشار از محتویات با ارزش است که دیگر ادبیات دنیا از ادبیات فارسی استفاده نموده و آن را مورد بررسی و تدریس قرار داده اند. کتاب پاریس پونزدهم به عنوان رمان ایرانی در میان دریای ادبیات فارسی جایی برای خود کسب کرده است. این کتاب با ترکیب از ادبیات فارسی، غرب و معاصر اثری را خلق نموده تا به شکلی زیبا منحصربفرد باشد.

زمانیکه در ادبیات معاصر ایران به ویژه رمان نویس گشت و گذاری بزنیم مطمئناً به نام صادق هدایت برخورد خواهیم کرد. صادق هدایت به عنوان نویسنده ای پیشرو در زمان خویش بود. او با آثار بجا مانده از خودش الهام بخش نویسندگان بسیاری در ایران شده است. در زمان حال نیز با توجه به محدودیت های بسیاری که در زمینه نویسندگی وجود دارد نویسندگان خوش ذوق بسیاری، آثاری فاخر مانند رمان پاریس پانزدهم را خلق می کنند. این آثار توسط انتشارات دیارنامگ به شکلی کاملاً اصولی و استاندارد چاپ می شود و در اختیار کتابدوستان قرار می گیرد.

درباره امیر ابراهیم جلالیان

امیر ابراهیم جلالیان-آثار امیر ابراهیم جلالیان - کتاب پاریس پونزدهم
امیر ابراهیم جلالیان-آثار امیر ابراهیم جلالیان – کتاب پاریس پونزدهم

امیر ابراهیم جلالیان نویسنده کتاب پاریس پونزدهم متولد فروردین 1352 در تهران می باشد. او فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی است که در زمینه نقد سینما نیز فعالیت دارد. وی نویسندگی را از دهه هفتاد آغاز نمود که در اوایل دهه هشتاد موفق به چاپ اولین کتاب خود “واله” شد. واله کتابی در ژانر عاشقانه و اجتماعی می باشد. از اولین آثار او در زمینه ترجمه نیز می توان به چاپ کتاب “بچه ای که صدایش می کردند اوهوی” اشاره نمود.

رمان پاریس پانزدهم آخرین کتاب چاپ شده از امیر ابراهیم جلالیان می باشد که در انتشارات دیارنامگ به چاپ رسیده است. همیشه در تاریخ ادبیات جهان نام نویسندگان ایرانی به چشم می خورد. از این رو می توان به اخذ مدرک فستیوال بین المللی ایران در تورنتو اشاره نمود. از دیگر مسئولیت های وی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  1. عضو انجمن نویسندگان و منتقدان سینما
  2. عضو انجمن صنفی داستان نویسان تهران
  3. فعالیت در ماهنامه فیلم و تجربه

فروش کتاب پاریس پانزدهم در دیارنامگ

انتشارات دیارنامگ با در اختیار داشتن تیم حرفه ای در زمینه چاپ کتاب از شروع تا پایان، اقدام به چاپ رمان فارسی  کتاب پاریس پونزدهم نموده. این کتاب در 403 صفحه با 39 قسمت به چاپ رسیده و بیانگر داستان عاشقانه امیر و پونه می باشد. ویراستار این کتاب فرزانه فرزانیان می باشد که در دسته داستان های فارسی قرار گرفته است.

فروشگاه دیارنامگ این کتاب را در دسته رمان و ادبیات ایران قرار داده است. دوستداران کتاب می توانند از مسیر گفته شده به کتاب دسترسی داشته باشند. همچنین علاوه بر کارهای بنام ایرانی در این مجموعه شما به راحتی به شاهکارهای ادبی جهان نیز دسترسی خواهید داشت و می توانید از طریق فروشگاه برای تهیه آن اقدام نمایید. هدف اصلی این مجموعه گسترش علوم انسانی و اجتماعی می باشد و پیمایش این مسیر را مسئولیت خود می داند و در این زمینه اقدام به چاپ کتاب های معتبر دنیا خواهد نمود.

فروشگاه دیارنامگ هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی به نحوی اقدام به فروش کتاب های ارزنده ایران و جهان نموده که دسترسی به آن برای شما عزیزان آسان باشد. طبق دسته بندی موجود در فروشگاه شما به راحتی می توانید مشابه کتاب های مورد علاقه خود را بیابید و نسبت به تهبه آن از راه های ارائه شده در فروشگاه به راحتی استفاده نمایید. برای تهیه کتاب ها به صورت حضوری می توانید از اطلاعات موجود در صفحه تماس با ما استفاده نمایید یا با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما عزیزان را راهنمایی نمایند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب پاریس پونزدهم نوشته امیر ابراهیم جلالیان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است بپسندید